Pro letošní rok již nepřijímám nové zakázky, vše až s dodáním po novém roce. Vánoční dovolená bude již od 10. 12. 2018 až do 7. 1. 2019. Děkuji předem za pochopení.

Reklamační řád

internetového obchodu www.amaluska.cz

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,

- a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Tato ustanovení se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí, u zboží výrobce Fiskars platí pro tento obchod lhůta delší než zákonná - 36 měsíců.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na jeho adrese Ludmila Drozdková, Kpt. Jaroše 693, 742 45 Fulnek. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

Po přijetí reklamace je reklamujícímu v případě uplatnění reklamace zasláním zboží na adresu prodejce odesláno potvrzení o přijetí reklamace max. do 3 dnů od přijetí takové reklamace, tj. od zahájení reklamačního řízení. Potvrzení o zahájení reklamačního řízení bude zasláno na e-mail zákazníka, který byl uveden u provedené objednávky na zboží. V případě osobního doručení reklamovaného zboží na prodejnu prodejce v pracovní době je takové potvrzení o zahájení reklamačního řízení vystaveno na místě a je předáno zákazníkovi v tištěné podobě.

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název firmu prodávajícího, IČ, bydliště.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených zákonem. Odstoupení je vůči prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací kupující plnění, které mu poskytl prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

Průběh reklamace

Kupující doručí zboží, které reklamuje na korespondenční adresu prodávajícího, kterou je Ludmila Drozdková, Masarykova 359, 742 45 Fulnek, společně s formulářem reklamace (ke stažením zde reklamacni_formular) a kopií dokladu o koupi - faktury.

V případě doručení reklamace osobně je kupujícímu vystaven reklamační list na počkání. V případě doručení pozemní poštou, nebo odbodným způsobem, je reklamační list kupujícímu vystaven a zaslán na elektronickou adresu, kterou kupující uvedl u své objednávky jako kontaktní, neuvede-li kupující výslovně adresu jinou, a to do 3 pracovních dnů od doručení reklamace prodávajícímu.

Reklamační řízení bude vyřízeno v zákonem stanověné lhůtě, nejdéle však 30 dnů, nedohodnou-li se kupující a prodávající výslovně jinak.

O vyřízení reklamace bude kupující informován buďto zasláním zboží zpět společně s reklamačním protokolem - to v případě, že bude reklamace zamítnuta, zboží opraveno nebo vyměněno za nový kus. V případě, že bude reklamace uznána a zákazníkovy bude vrácena kupní cena, bude o tomto informován buďto telefonicky nebo elektronickou poštou a to na tel. čísle, respektive e-mailové adrese, které uvedl v objednávce, neuvedl-li kupující výslovně jinak.

V případě oprávněné reklamace má kupující právo na úhradu  náhrady dopravného, které kupující užil k doručení reklamovaného zboží prodávajícímu.

Vyřízení reklamace

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci nebo v popisu zboží.

V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti.

Ve Fulneku 25.5.2018.

Využíváme soubory cookies, které nám pomáhají poskytovat a zlepšovat naše služby. Používáním tohoto webu souhlasíte s našimi pravidly pro cookies.